Sunday, April 18, 2010

ujung minggu 18/04...part1

agak meriah sikit..wife aku masak nasi goreng untuk breakfast..pas tu goreng lak keropok..best!layan!..lepas tu aku pun tak tau nak buat..bantai tido balik..aku terbangun bila anak aku tepuk aku..dia ajak main..layan laa..petang nak gi ride...yahoo..tetiba adik ipar aku ajak lak gi beli ikan..kat kedai ikan..bukan kat pasar..pasal nak beli ikan letak dalam akuarium yang mak mentua aku baru repair..aku pun ON jer...kami ke kedai Tan Bro's kat jalan Ismail..on the way ke Sabak Awor..masuk 2 je aku dah nampak aiskrim...wow...kena layan ni dulu..lepas tu aku pun melampiaskan nafsu mata aku ni dengan melayan pelbagai hidupan yang terjual di kedai tu...jom layan...



oppp...yang ni bukan untuk dijual...kekeke..



ikan ni bongkok ...



binatang ni pun ada..

0 comments: