Wednesday, December 30, 2009

@ omong kosong..

semalam aku ke seremban..tengokla abah aku dan tukang rumah yang sedang membaik pulih rumah aku..mmm..mula2 tanya dulu adik ipar aku kat seremban ujan ke tak.."tak ujan..panas beb!"..aku pun terus vroom laa.tiba kat area rnr seremban rasa nak minum plak..masuk kat petronas la jap..beli 100plus..slurrpp..best gak..masa aku nak masuk kat petronas tu aku terpandang brader ni..



(biasa la amik gambar pakai kamera tikam..)
aku tengok ada karipap sardin.aku dah mula tak tentu arah.macam nak beli.tapi takut tersalah inti plak.aku dah pernah terbeli karipap, tulis lain,inti lain..apparahh...
"bang,karipap sardin 1".."1 jer dik?".."cukup ahh...nak rasa".."jangan takut dik..memang sedap..."..apa2 hal aku nak test dulu...dengan lafaz Bismillah...aku pun membelasah karipap tuh...gerek seh!memang tak rugi aku beli...penuh dengan inti sardin..memang ada rasa..karipap pun kulitnya lembut...perghhh...aku makan dengan penuh nikmat laaa..
"bang,karipap sardin bungkus 8!".."ok..siap!..saya kasi free 1"...cayalah...harap2 lepas ni kalau jumpa lagi harga dan kualiti tak berubah laaaa...heheheh..err..by the way,brader ni mula jual kat depan petronas rnr seremban setiap hari jam 5 ke atas!

0 comments: